Zij zijn de verandering die morgen nodig heeft.

dipiti’s portfolio

Niek van den Adel

SPREKER VEERKACHT EN LEIDERSCHAP

Mister FeatherForce, aka Niek van den Adel, transformeerde van een inspirerende spreker naar een digitale thought leader tijdens zijn wereldreis.

Door zijn authentieke verhaal en energie als uitgangspunt te nemen, hielpen wij hem zijn boodschap "accepteer wat je niet veranderen kan en verander wat je niet accepteren kan" te vertalen naar een krachtige online aanwezigheid.

De resultaten van zijn ‘lessen van het leven’ - met een beperking op wereldreis overtroffen al onze verwachtingen.

“Met een 100% groei in slechts weken”

“Ik werk nu geruime tijd met Dipiti, en Sabine en Myrthe overtroffen mijn verwachtingen mbt personal branding. Het merk groeit hard en op de juiste manier online, waardoor ik mezelf goed kan neerzetten en er conversies plaatsvinden. Een aanrader voor ieder die met een personal brand wat moois in de wereld wilt zetten!

Mijn resultaat: door een gedegen voorbereiding die anders was dan ik ooit mee heb gemaakt, staat er nu een goede content strategie en kan ik impact maken op alle sociale kanalen. Met een 100% groei in slechts weken is het alle moeite waard geweest. Nu vullen met waardevolle content en impact maken maar!”

De resultaten na drie maanden..

→ 2200 Linkedin volgers

→ 6500 Instagram volgers

→ 1560 YouTube abonnees

→ 8 keer in de media (inclusief voorpagina AD)

Nouchka Fontijn

OLYMPISCH BOXER EN SPREKER

Wanneer een tweevoudig Olympisch bokser besluit haar handschoenen aan de wilgen te hangen om een nieuwe weg in te slaan als spreker, vraagt dat om een ijzersterke positioneringsstrategie.

Wij hielpen Nouchka Fontijn bij deze transitie door haar unieke ervaringen uit de ring te vertalen naar een krachtig platform als spreker. Door strategisch gebruik te maken van momentum-momenten zoals haar deelname aan Expeditie Robinson en de lancering van haar boek, bouwden we samen aan een authentiek verhaal dat resoneert met haar publiek.

“Myrthe en Sabine zijn twee top professionals, waar ik fantastisch mee heb samengewerkt!”

Weten hoe jij nog meer impact kan maken?

Plan een gratis strategiesessie in en ontdek wat wij voor jou kunnen doen

Joshua Klerks

FOUNDER MIJN CHAMPAGNE MOMENT

Voor Champagne Moment maakten we een meeslepende documentaireserie die de mystiek en magie van champagne tot leven brengt. In plaats van een traditionele productpresentatie, kozen we voor een verhalende aanpak waarin oprichter Joshua zijn passie voor champagne deelt door de lens van kleine, authentieke champagneboeren. Door de menselijke verhalen achter elke fles centraal te stellen, creëerden we content die niet alleen informeert, maar ook emotioneel raakt

Deze storytelling-strategie vertaalde zich direct in tastbare resultaten: de serie genereerde niet alleen online engagement, maar dreef ook verkoop via speciaal samengestelde proefpakketten van de geportretteerde champagnehuizen. Door de combinatie van authentieke verhalen en commerciële activatie, hielpen we Champagne Moment hun missie waar te maken: mensen inspireren om vaker te proosten op de kleine momenten in het leven.

“Merci beaucoup voor drie waanzinnige dagen. Jullie enthousiasme, oneindige energie en vooral alle liefde zijn ontzettend bijzonder.”

Chiel Kraai

FOUNDER WELVAERE & ICETUBS

Voor serial entrepreneur Chiel Kraai transformeerden we zijn persoonlijke ondernemersverhaal in een krachtige founder story die media-aandacht trok. Door zijn visie en ervaring als oprichter van het wellness imperium Welvaere strategisch te koppelen aan de lancering van zijn nieuwe venture Icetubs, creëerden we een verhaal dat resoneerde met zowel media als investeerders.

Het resultaat? Door de consistente media-aandacht en een heldere positionering van Chiel als visionair ondernemer, werd het investeringsdoel van 1.35 miljoen euro succesvol behaald.

Dit bewijst dat de kracht van een authentieke founder story in het behalen van concrete business doelstellingen - of het nu gaat om het aantrekken van investeerders, het genereren van media-aandacht of het bouwen van vertrouwen in de markt.

“Het begin van een hele toffe samenwerking!… thanks voor het helpen met de chaos in mijn leven”

Iris Workum

FOUNDER TRANSFORMERS COMMUNITY

Voor Iris, het gezicht achter de succesvolle Transformers Community, ontwikkelden we een authentieke personal brand die haar missie voor mentale gezondheid bij jongeren kracht bijzet. Door haar te positioneren als 'empathische rebel' die het systeem durft te bevragen, versterken we niet alleen haar verhaal, maar ook de impact van haar bestaande community platform.

Deze doelgerichte personal branding strategie geeft een herkenbaar gezicht aan een al bloeiende online community waar jongeren elkaar vinden in hun mentale uitdagingen.

Door Iris' persoonlijke ervaring met depressie te verweven met haar rol als community leider, creëren we een nog sterkere verbinding tussen haar, de community en haar missie om jongeren mentaal weerbaarder te maken.

Achter de Beat

PODCAST VAN DE TRANSFORMERS COMMUNITY

In samenwerking met de Transformers Community creëerden wij voor muziekliefhebbers 'Achter de Beat', een podcast format dat ruimte geeft aan de verhalen die schuilgaan achter de muziek die we dagelijks streamen.

In een tijd waarin muziekconsumptie steeds sneller en oppervlakkiger wordt, ontwikkelden we een concept dat juist vertraagt en verdiept - een plek waar artiesten hun persoonlijke verhalen, emoties en nooit eerder gedeelde anekdotes kunnen delen.

Isabelle Coppens

TEAM COACH & SPREKER

Werkgeluk is een veelgebruikte term in organisaties. Een woord dat Isabelle ook vaak gebruikte. Maar het woord zat in haar allergie.

Samen hebben wij voor haar een unieke positionering gecreëerd. Werklust is het woord die daar volledig bij past. Vanaf het moment dat ze die is gaan ownen, werd ze steeds vaker aangesproken door die term en door haar zichtbaarheid op LinkedIn.

Christiaan Slierendrecht

BUSINESS MENTOR VOOR MARKETEERS

Wij geloven in Christiaan omdat de wereld een kapitein voor de marketing revolutie nodig heeft. Met team David zeilt hij koers richting een online landschap waarin marketing wordt gebruikt om te inspireren in plaats van te misleiden.

“Ik dacht altijd dat personal branding een ego-dingetje was. Totdat Sabine en Myrthe van dipiti me in lieten zien dat het helemaal geen ego dingetje hoeft te zijn als je het inzet in dienst van een visie en missie, groter dan jezelf. Daar zijn we samen mee aan de slag gegaan. Met als resultaat een personal brand dat staat als een zeilboot en een community campagne waarmee we de Marketing Revolutie hebben ge-kickstart. Dank voor jullie vakkundigheid en het prachtige beeldmateriaal. Aanrader!”

De resultaten na één campagne..

→ 72.000 mensen bereikt

→ groei van 10% community leden

“ dipiti liet me inzien dat het helemaal geen ego dingetje hoeft te zijn als je het inzet in dienst van een visie en missie, groter dan jezelf. ”

Weten hoe jij nog meer impact kan maken?

Plan een gratis strategiesessie in en ontdek wat wij voor jou kunnen doen

Maria Simons

GEZINSCOMMUNICATIE EXPERT

Simpeler opvoeden zonder een kast vol opvoedboeken. Maria leert je niet opvoeden, want ze gelooft dat je dat al kunt. Al meer dan 30 jaar helpt ze als gezinsbehandelaar je de taal van het opvoeden spreken en dit toe te passen.

Die expertise hebben wij vertaalt naar een YouTube account waar zij haar kennis kan delen en ouders direct mee aan de slag kunnen.

Mathijs en Janneke
van Tekkoo

Tekkoo is een niet zo maar een organisatie. Het hun unieke en innovatieve visie maken zij de transitie naar de nieuwe economie mogelijk. Alleen was dat voor de buitenwereld niet zichtbaar..

Daarom werd het tijd dat ze hun verhalen met de wereld gingen delen.

Samen met Mathijs en Janneke zijn we aan hun persoonlijke zichtbaarheid gaan werken. Samen ontdekte we hoe we hun unieke verhaal kunnen koppelen aan de visie van Tekkoo.